Puls Tromsøbadet

Lanseringskampanje PULS

Bakgrunn

PULS er Tromsøbadets treningssenter. I store og moderne lokaler, sentralt plassert i Tromsøbadet, og med Tromsø-marka rett utenfor, har byens puls-jegere en unik lekegrind.

I forbindelse med åpningen av det nye tilbudet, ble vi bedt om å bistå med film og foto. Dette brukte vi til å klippe sammen en rekke filmer som ble brukt til å lansere PULS i betalte og egne kanaler. 

Kampanje og kanaler
For å skape mest mulig oppmerksomhet innen budsjettets rammer, ble kampanjen kjørt i sosiale medier med geografisk segmentering rundt Tromsø. På denne måten bygget vi relevans mellom avsender og målgruppe, samtidig som vi ga maks effekt av hver investerte annonsekrone. 

I tillegg ble filmene vist på infoskjermer rundt om på anlegget. Noe som ga god synlighet til de over 250.000 menneskene som besøker Tromsøbadet hvert år. 

Mediabank

Alt materiale ble filmet med vårt filmkamera i 6K, slik at vi kunne hente ut høykvalitets stillbilder fra de samme filmene – noe som var viktig for Tromsøbadets bruk i annet materiell, egne websider, presentasjoner m.m.