Metode
Arctic Frontiers er en stor organisasjon, som henvender seg til mange målgrupper gjennom året. Vi startet prosessen med en grundig gjennomgang med vår kunde for å bygge innsikt. I neste fase samarbeidet vi med kunden gjennom flere workshops, der vi definerte innhold og potensiell struktur for den nye websiden. Dette ga oss i sum innsikt vi trengte for å begynne med designet. Gjennom en smidig prosess, der vi involverte vår oppdragsgiver i alle faser, landet vi til sist på et moderne og inkluderende uttrykk som kunne gi Arctic Frontiers nye muligheter for å bygge et enda sterkere omdømme internasjonalt, og fortsette det viktige arbeidet med å sette fokus på spørsmål om Arktis.
Globalt nedslagsfelt
I dagens digitale tidsalder er en effektiv tilstedeværelse på nett avgjørende for at organisasjoner som Arctic Frontiers skal kunne utvikle seg videre. Det gir tilgang til et globalt nedslagsfelt, forbedrer merkevarens synlighet, letter kommunikasjon og skaper nye forretningsmuligheter. Vår oppgave var å oversette kundens behov og potensiale til en ny og tiltalende webside som gir de enda bedre forutsetninger til å kommunisere med de ulike målgruppene.