<Smart fortalt/>

Tre gode grunner til at du bør endre kommunikasjonen din.

Vi lever i en tidsalder, der kommunikasjon er fastfood som konsumeres raskt – og forkastes enda raskere. Så hva er nøkkelen til å lykkes?
Troms Billett
Hva gjør at ett budskap synker inn mens det neste blir oversett? Vi er jo tross alt rasjonelt tenkende mennesker, som evner å ta til oss og prosessere store mengder informasjon. Svaret på spørsmålet er enkelt – enkelt. Til mer du forenkler kommunikasjonen din, til større er sjansen for at den blir husket. Detaljer og forklaringer er for de priviligerte. Kanskje 5-10% av målgruppen din. Resten vil ha det servert på enklest mulig måte. Kan du si det med et sveip? Hvis ja, så er du på god vei.   Det er nemlig slik at vi mennesker har en Svaret er at jo mer informasjon vi konsumenter prosesserer i løpet av en dag, desto mer behov har vi for å raskt kunne gjøre noe veldig menneskelig: Sortere, organisere, prioritere.