Secure by Design

Bakgrunn

Ensafer ønsket seg en «infomercial» til bruk i, under og etter lanseringen av Ensafer på konferansen DEMO i California, en av verdens største arenaer hvor investorer og banebrytende teknologi møtes. Som en av en håndfull norske bedrifter noensinne, sto Ensafer på scenen og presenterte sitt produkt med live demo av løsningen.

Utfordringen

For et lite, nordnorsk selskap som Ensafer var budsjett en stor utfordring. Film er dyrt, og utfordringen var å fremstå som profesjonell og av høy kvalitet ovenfor investorer, teknologer og media under og etter DEMO-konferansen.

Løsningen

For å få ned kostnadene, benyttet vi digitalkamera og mye kreativitet. Hjemmelaget dolly ga glidende opptak. Byråfolk, kunde og ektefeller bisto som modeller. Fotografen gjorde sitt ytterste for å få bilder med det lille ekstra til tross for begrensede midler. Sammen med et kreativt konsept i bunn, understøttet av motion graphics ble filmen klar til DEMO og tilgjengeliggjort på blant annet nettsidene samt vist under selve konferansen og etterpå i ulike sammenhenger.

Resultatet

Det var et stolt øyeblikk for alle involverte når CEO sto på scenen i California og «launchet» Ensafer foran et fullsatt podium av verdens ledende investorer, teknologer og IT-topper. Oppmerksomheten på DEMO ledet til flere medieoppslag om Ensafer i blant annet respekterte Newsweek.

 

HK Reklamebyrå Tromsø || Pb. 130 || Kystens Hus, Stortorget 1, 2. etg || 9252 Tromsø || Tlf. 957 04 000 || tromso@h-k.no