Boligkampanje utenom det vanlige

Innsikten

Øverst på Mortensnes – midt på Tromsøya – bygges det to nye arkitekttegnede funkisboliger i 10-millioners klassen. Hver av boligene i Stuertvegen 24 er på tre plan, med egen utleiedel i underetasjen. Beliggenheten er unik, med kort avstand til UiT / UNN, Langnes og marka.
Utsikt i verdensklasse!

stuertvegen24_eksterior

Utfordringen

Markedet er marginalt. Et stort boligprosjekt et par hundre meter på nedsiden var nettopp ferdigsolgt, med boliger i prisklassen 6,5-8,5 millioner kroner. I Tromsø selges det kanskje 7-8 boliger til ca 10+ millioner i løpet av et helt år.
Nå skulle to selges, samtidig!

stuertvegen24_annonse

Løsningen

En god idé, og en nøye gjennomtenkt utforming og kvalitet på kommunikasjonsmateriellet som står i stil til verdien på boligene, ble løsningen. Om du er bohem eller minimalist skal du finne ditt nye hjem i Stuertvegen 24. Fordi det er nytt, og du kan gjøre endringer for å få det slik du vil.

stuertvegen24_prospekt

Resultatet

I forkant av første visning ble det gjennomført en kampanje i Nordlys med printannonser, nettannonser og innhold/content. Kamanjen skapte stor oppmerksomhet, og oppdragsgiver kunne rapportere om klikk-bonanza uten like på finn.no. På visningen var det stinn brakke (stygt sakt om så fine hus…). Og dagen etter var begge solgt.
Den ene til 730.000,- over takst!

stuertvegen24_bilder_02

HK Reklamebyrå Tromsø || Pb. 130 || Kystens Hus, Stortorget 1, 2. etg || 9252 Tromsø || Tlf. 957 04 000 || tromso@h-k.no